Design og strategi

Tegnehanne om prisen på en logo

Tegnehanne kastet seg på tema om prisen på en logo i sitt debattinnlegg «Jeg hater jo ikke penger heller». For ordens skyld ringte jeg Hanne for å spørre om hun var blitt inspirert av foredraget «Hvorfor betale to millioner for en logo, når den kan kjøpes på nettet for 2000 kroner?» eller min artikkel i DN «Millioner for en logo kan være billig». Hun bekreftet at det ikke var utenkelig.

Jeg hater jo ikke penger heller

Klipp fra debattinnlegg,
av Hanne Sigbjørnsen; Tegnehanne.
Publisert i Aftenpostens papirutgave 3. mars 2019.
Se digitalt versjon.

Utsnitt fra artikkel i Aftenposten 3. mars 2019.
Utsnitt fra artikkel i Aftenposten 3. mars 2019.
Faksimile fra Aftenposten 3. mars 2019. Helsides debattinnlegg av Hanne Sigbjørnsen; Tegnehanne.
Faksimile fra Aftenposten 3. mars 2019. Helsides debattinnlegg av Hanne Sigbjørnsen; Tegnehanne.

Les også:

«Millioner for en logo kan være billig».
Kronikk av Wanda Grimsgaard Dagens Næringsliv 17.02.2019

Sjekk ut her på bloggen:
Dinamo frokostseminar:
«Hvorfor betale to millioner for en logo, når den kan kjøpes på nettet for 2000 kroner?»